här kommer lyckan

är fortfarade på strålande humör. kan inte blir mycket bättre nu.
biologin gick nog ganska bra tror jag, har lugnt ett G. hoppas jag. gick ner till Berga centrum innan provet och köpte red bull och typ socker piller. alla blev hyper. haha.
fick massa information om gymnasievalet med. fick med endel papper och kataloger hem och det är ju bra om jag läser igenom allt. får se när jag tar mej tid till det. måste fundera ut vad jag ska gå med, men det löser sig nog. jag har börjat och fundera mer seriöst den senaste tiden och jag har absolut inte bestämmt mej för något, men det går framåt. vet iallafall att jag inte ska gå något med sjukvård. framgång.
har även planerat klart inför fredag nu. jag och Nea (B2) ska hjälpa till på sara och ullis avskedsfest. ska vara där runt halv 6 och sen sover hos nea så jag slipper tänka på bussar och så hem på kvällen. och på lördag är det underground. så just nu känns allt härligt. det ända negativa är att det är spanska imorron och vi har en matte uppgift till på fredag.
livet är pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0