18.44

dålig uppdatering, jag vet. men jag har varit sjukt trött dom senaste dagarna, jag börjar komma tillbaka nu. det blir ju endel nya intryck och så nu. men det flyter på ganska bra, lär känna dom i klassen bättre och bättre och hittar mer i skolan. visst det har bara gått en vecka, men jag känner mej redan ganska hemma. det känns bra. 
det ända som är lite tråkigt är att vi inte har någon nollning på skoltid, så vi håller ju inte på att klä ut oss och så som många andra skolor gör.. och det var nog det som jag hade sett fram emot mest, inte det här festandet på kvällarna. men det är ju inget större fel på det heller, få träffa ännu mer nya människor. 

riktigt skönt att få sova inatt iallafall. vaknade ganska tidigt, trodde att jag skulle sova bort halva dagen men inte då. kollade på catch me if you can, och sen har jag och pappa åkt en lång runda på mc:n. eller rundan var inte så lång, men vi stannade hos farmor och farfar på vägen hem.. så det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med, men det var ju roligt att träffa dom. nu har jag ju iallafall ätit kakor och annat för ett bra tag framåt.

nu ska jag sätta igång med läxor (vi har redan fått tre uppgifter..) och sen ska jag städa. kanske inte så roliga saker att göra en lördagkväll men imorron ska vi åka ner till älskade syster så då har jag ju inte tid att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0