19.38

hemma igen. efter fem dagar i husvagn med tre tjejer känner jag mej ganska nöjd. vi har haft jätte roligt, men det är väldigt skönt att vara hemma. att få använda en vanlig toalett, få duscha i ett badrum som inte håller på att rosta sönder, har fågelbo i taket + skit på väggarna eller som inte bara har iskallt vatten känns ju som riktig lyx. (fast det är det ju också, om man  tänker efter)

aja, iallafall hade vi riktigt roligt. har träffat massvis med roliga människor (några av dom var liite speciella) och gått på bra konserter (vem stod längst fram i mitten på Maia Hirasawa om inte jag!?) och möten. vädret har varit riktigt bra, om man ska klaga var det väl lite varmt. men det ska jag inte göra.
 vi badade i ett kalkbrott en dag, hoppade från höga klippor (någonstans mellan 7-10 meter skulle jag gissa på. svårt att säga med bara ögat) det gjorde lite ont men det var det värt, precis lagom varmt vatten som var klar blått. underbart.  
ett par myggbett har ja fått också, typ sådär 20 stycken. och dom kliar något vansinnigt. inte lika underbart. men det är väl sådant man får ta.
det var en väldigt kort sammanfattning av fem sjukt bra dagar.

lite fin fina bilder med fin fin kvalitet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0