10.22

igår gick jag ett tag på stan med micka, försökte hitta dom sista julklapparna men hade inget flyt. var säkert inne i hälften av alla butiker i hela stan och hittade fortfarande inte vad jag letade efter. inte alls roligt, och stackars micka som fick stå ut med en allt mer irreterad Isabell. till slut löste sig allt och vi tog bussen hem vid två, jag var hemma lite i 3 och sen skulle jag ta bussen in till stan igen vid 4. och jag hann. det ni. jag, Sanna, Sara, Linda och Linda skulle äta och gå på bio, new moon. så äntligen har jag sett den! och jag vet inte vad jag ska skriva, "jag är fjortis på nytt om jag någonsin kom ur den perioden" tror jag sammanfattar mig timmarna efter filmen. haha, nu har det lagt sig lite men jag ser den gärna igen. 

ikväll ska vi fira jul med farmor och farfar men innan det måste jag städa. massor.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0