21.11

konserten var underbar, winnerbäck var underbar. men jag har konstaterat att jönköpingsbor inte kan hålla takten och att dom är för fega/snälla för att puttas lite för att komma lite längre fram. hahah. nej, men det var bra. lite synd att jag var tvungen att läsa engelskaboken, det blev liksom lite opepp. men med min älskade syster går det inte att vara opepp, skratt hör till.

okej, lite mer om konserten. låtvalen var helt okej, vissa såklart bättre än andra. hugger i sten var helt underbar, bara winnerbäck på scenen med en gitarr och publiken skrek som bara den. jag ryser. man kan inte beskriva det med ord, helt ärligt. det är en sådan stund som man inte riktigt kan beskriva, så enkelt - bara en gitarr och en röst - men så bra. sådan känsla.

idag har jag varit skapligt trött, men det har ändå gått ganska bra. vi hade nobellfika på morgonen, så vi missade den första lektionen - inte mej emot. engelska redovisning och spanskaprov har jag haft också, båda gick nog ganska bra. iallafall engelskan. 
hemma själv och jag fick med mej Tellebo, vi har pratat, ätit glass och lyssnat på musik. och massa, och jag menar verkligen massa mys. hon åkte nyss hem och jag ska nog börja tänka på att gå upp och lägga mej snart. hmm.. det är ju en dag imorron också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0