måndag och redan trött.

har varit ganska trött stor del av dagen = skrattar hela tiden. men så är det.

det känns som om det är mycket i skolan nu, är ganska stressad och det är bara måndag.
 vi har nästan inte haft någonting på flera veckor  så nu kommer allt på samma gång. usch. har liksom tre prov den här veckan, två av dom är nationella (svenska) så dom kan jag ju inte plugga till iallafall. usch. är redan nervös. men det ska nog gå bra.

ska göra ganska mycket ikväll. har redan städat akvariumet, så nu ska jag ju bara räkna matte, läsa i en bok på engelskan som tydligen ska vara inne nästa onsdag och fixa lite mer inför mötet med syv som jag har imorron. tror jag dör lite.


Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: javisst är den:) haha vi är två om att vara trött!

2009-02-03 @ 07:14:52
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0