...

jaha. vet inte riktigt vad jag ska skriva. är fortfarande sjuk, men jag är bättre. 
det var fint väder idag, med klarblå himel och massa vit snö. lite synd att jag inte orkar gå ut. hoppas att jag är ännu bättre imorron och att värdet håller i sig.
farmor fyller idag och vi skulle ju firat henne. pappa är där, men jag och mamma fick stanna hemma. jag har missat mycket dom här dagarna jag har varit sjuk. det är inte kul. både mormor och farmor har fyllt 65, det hade ju varit ganska roligt att vara med och fira.

Kommentarer
Postat av: jojjo

krya på dig <3 japp det var det ;)

2009-02-24 @ 22:14:10
Postat av: SurfEmma

svar: samma här ! oh nya zeeland låter fint, varit där innan? :)

2009-02-25 @ 22:28:23
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0