i nylackerade skor

jahopp. nu har jag inga mer läxor eller prov den här veckan. och sen är det sportlov! yeea. har inget planerat, men det blir nog bra ändå. är lite avis på alla som ska upp till fjällen och åka skidor, men jag kanske får åka ner till mariannelund istället. ha!

bestämde mej för att ta dom bruna gladiatorsandalerna. det tar ju ett tag innan jag får hem allt, men ändå. jag längtar lite extra till sommaren nu när man beställer sommar kläder. just nu känns det ju lite avlägset med sommar när det ligger snö på marken. hmm. får väl njuta av den i någon vecka till, sen får det gärna bli vår.

ska slappa framför tv:n ikväll. tycker jag är värd det.


foto: syster

Kommentarer
Postat av: SARA

sv: tack :) kram

2009-02-11 @ 22:19:41
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0