12.10

nu, äntligen, har jag fått reda på vad jag ska göra med min häl som jag har haft ont i sen skolavslutningen. eller det gör ont när det trycker mot hälen en längre tid. så vårdcentralen tror att det är något som heter hälsporre, det får man tydligen av att gå i dåliga platta skor (converse) hela tiden. grattis. så jag ska äta tabletter morgon och kväll i 10 dagar, stretcha vadmusklerna flera gånger per dag (uppvärmda), ska gå i bra skor (det kan bli ett problem eftersom jag bara har platta skor, men får låna några av mamma eller så), kanske ha stödbandage, hålla foten varm och undvika det som gör ont. det är ju inte så farligt. men jag hade hoppats på att jag bara kunde ta några tabletter, lat som jag är. fy på mej.

nu ska jag sätta igång och städa så jag får det gjort. sen ska jag stretcha vadmusklerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0