12.28

lite uppdatering från gotland.

färjan gick 11.25 från oskarshamn i söndags och vi kom fram till visby runt 13.15. självklart hade jag glömt mina åksjukepiller, vilket resulterade i en illamående Isabell. men tillslut kom vi ju fram ialllafall.
så första dagen gick vi mest runt i visby innanför ringmuren. åt gott och kollade i massa mysiga butiker. det gjorde vi i måndags också, eftersom det regnade.
igår, tisdag, åkte vi mycket bil. vi åkte till olika ateljéer och gallerier, jag och syster köpte lite tavlor. vi stannade vi en stenstrand som var helt fantastisk och hur lång som helst.
på kvällen åkte vi upp till fårö, vi kollade på fyren och raukarna i solnedgången. riktigt mysigt.

mina förväntningar på gotalnd var ganska höga, så till att börja med blev jag ,och syster, ganska besvikna. men efter igår, är vi på topp igen.

idag blir det nog en sväng upp till visby igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0