18.55

lite uppdatering från inte så soliga gotland igen då.

som ni kanske förstod är det inte så bra väder, eller idag har det iallafall inte regnat, men det blåser lite. ni kanske har hört på nyheterna eller så att det har regnat på ganska bra här, det är små sjöar lite överallt. och det blir ju inte alls lika roligt som om det hade varit fint väder, men det är ju sånt man får ta.
jag har lite hemlängtan, och det tror jag mamma och pappa har även fast dom kanske inte säger det (syster åkte vidare igår). men det ska bli bättre väder imorron så då kanske den försvinner, man kan ju alltid hoppas. 
idag har vi inte gjort så mycket, alla är trötta på vädret och har därför ingen större ork. så vi åkte in till visby, igen, och gick runt lite. men den här gången utanför ringmuren. mamma har shoppat loss på bra-att-ha-saker och jag har köpt ett par helt underbara örhängen som jag har kollat på förut.  

nu ska vi tydligen fika, och sen kanske det blir kortspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0