20.31

dagarna har gått ganska fort, jag slutar 9:an imorron. det känns ganska konstigt egentligen. jag kommer aldrig mer gå upp till mitt skåp, aldrig mer sitta i matsalen, aldrig mer.. det är nog det jag kommer att sakna. eller såklart jag kommer sakna människorna också, men dom kan man ju träffa när man vill. och så är det ju lite konstigt att börja på en ny skola. men det ska bli riktigt roligt, att träffa lite nya människor.

annars har jag varit sjuk i ett par dagar, förkylning. men jag håller på att bli bättre.
igår kväll var det avsluntningsmiddag, underhållningen var på topp klass. vad skulle man annars förvänta sig?

nu: in i duschen och sen grey´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0