22.05

har nog fortfarande inte fattat att det är sommarlov. men det slog mej att jag kan ta bort alla små nycklar (till skåpen i skolan) i nyckelknippan, för jag kommer aldrig mer att använda dom. det är både en skön och en lite sorglig tanke. jag saknar inte skolan, men jag kommer nog att sakna människorna vars skåp jag hade nyckel till. jag tror inte att det kommer bli samma sak, alla får nya klasser och träffar nya människor. även fast man säger att man ska träffas så blir det ju inte lika ofta som det har varit nu i tre år, om det blir av över huvet taget. 
men nu har jag ett långt sommarlova framför mej, hoppas bara att det inte går så fort. 



idag har syster tatuerat sig, och jag var självklart med. (fick ingen bild på tatueringen) själva tatueringen tog cirka 2 timmar, men sen blev det ju lite tid utöver det.
annars blev det endel städning som jag skulle gjort igår. har dammat, städat akvariumet, städat ordentligt på rummet och dammsugit hela huset. nu, efteråt känns det ganska bra. ska få sova i en nybäddad säng, kolla på ett nystädat akvarium (innan var det täckt av alger) och inte behöva tänka vart jag sätter fötterna. kanske inte låter som något speciellt, men jag städar inte så noga så ofta som jag kanske borde göra. så det känns bra, allt är rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0