så stod våren utanför

har varit trött och seg idag, blev lite för mycket plugg och för lite sömn igår. inte bra, därför har jag bestämt mej för att lägga mej tidigt ikväll. önska mej lycka till.

och nu kan man väl nästan säga att det är vår? det är ju på gång iallafall. var ute en sväng men mor min, var ett tag sen jag bara var ute och gick. myisgt värre.
(OBS! klockan är kvart över 6 och det är fortfarande ljust!)

soprovet gick nog skapligt, skulle egentligen lämnat in biologiarbetet idag också. men jag blev inte klar med det, så det är väl bäst att jag fortsätter.






Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder! som vanligt :)

2009-03-18 @ 20:29:57
URL: http://johannaskyttt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0