21.51

helgen har gått fort, för fort. har ingen lust att gå till skolan imorron. 

i fredags åkte jag, mamma och pappa ner till småland (nästan i  blekinge). det tog cirka 4 timmar. men det gick ganska fort tack vare min underbara iPod.
när vi till slut kom fram skulle man ju hälsa på alla släktingar som jag inte visste fanns. senast vi träffade dom var tydligen för 8 år sedan, och det kommer inte jag ihåg. jag lekte med mini-kusinerna hela dagen.
runt halv 10 åkte vi till stället vi skulle sova, en jätte mysig gård med bed-and-brekfast. jag fick sova i en egen liten stuga, den var så mysig. (bilder längre ner)

på lördags morgonen, min födelsedag, kom mamma och pappa och väckte mej. fick ett par paket och pengar. perfekt.
vi åt en underbar frukost innan vi åkte iväg till kosta outlet och glasbruk (jag övningskörde en bit, yeey). för mej blev det ett par shorts.
efter att vi gått runt några timmar där åkte vi hem.

idag är det söndag och som vanligt har jag städat, hade tänkt att jag skulle plugga lite innan jag lägger mej också.
har blivit firad idag också, fick pengar. spara eller köpa?

det är inte så långt kvar till sommarlov nu, jag räknar ner.

min stuga






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0