21.34

helgen har spenderats nere i småland med mormor, morfar och kusinerna. vårstädning på svartö för mej = sommar.  har gått på ett par promenader med en av kusinerna, riktigt roligt. bra väder gör ju en hel del.
jag måste säga att det är väldigt skönt att vara hemma. visst det är alltid underbart att komma ner till svartö, det är alltid så lugnt och tyst. men ordspråket borta bra men hemma bäst stämmer ganska bra.

jag har studiedag imorron. det är slappt. ska städa och plugga eftersom jag inte har gjort det idag. funderar nästan seriöst på om jag ska ut och springa. antar att det inte kommer bli av, men jag får se hur peppad jag är imorron.

lite bilder från lördagen:

pappa och morfar lägger i bryggan




promenad med kusinen







Kommentarer
Postat av: Sofiie :P

sv: Tack så mkt :)

du hade också fiina bilder :D

2009-05-04 @ 09:23:02
URL: http://shooufejh.blogg.se/?tmp=0409

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0