00.36

kom precis hem från alternativ, riktigt lyckad kväll. ingenting speciellt hände, men jag var på bra humör och allt känns bra. man kommer en bra bit på det. som topping spelade jag och kusin ett par omgångar biljard, dock förlorade jag båda.. men vad gör det?

annars känns det lite depp att helgen snart är över och att det väntar fem långa skoldagar innan nästa, men det kan jag ju inte göra någonting åt så det är ju bara att gilla läget. men det känns som sagt lite tungt. jag har ju iallafall en dag kvar, som tyvärr kommer gå till plugg..

nu kan jag inte riktigt bestämma mej för om jag ska sova eller om jag ska sätta på en film? jag tror det blir film. och kanske lite popcorn? vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0