16.00

igår var en jobbig dag. hur mycket plugg som helst. och det ser inte ut att bli bättre idag. jag har hur mycket som helst till nästa vecka (svenska redovisning + att jag ska redovisa mina 5 ord, engelska redovisnig + glosor, spanska mm...) jag förstår allvarligt talat inte hur jag ska orka med det här, men jag ska försöka ta en sak i taget och jobba mej igenom allting.  

jag kom hem för lite mindre än en timme sen, jag har ätit lite och tagit en välförtjänt paus. så nu ska vi sätta igång och skriva någon slags inlämnings uppgift till gympan. och jag hoppas att jag kan komma iväg till "öppet hus" ikväll på katedral, men just nu ser det ganska mörkt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0