17.27

idag gick jag hem efter tre lektioner, det är ju bättre än inget. imorron gör vi ett nytt försök. värktabletter in my heart.
jag känner mej ganska förbered inför provet imorron, kan nog inte göra mycket mer. så om jag ska plugga något mer ikväll blir det svenska, har inte kommit så långt i boken. tror jag är på sidan 70 av 270-280 eller liknande. det känns inte så bra. men jag hade tänkt att jag skulle läsa på bussen ner till syster, som jag ska med oavsett hur jag mår. vi ska lyssna på kent och kolla på satc - helgen kan inte bli bättre.

just nu är jag hemma själv och det är ganska tråkigt. slutade nyss plugga, så nu ska jag väl upp och packa. sen kanske jag kan få kolla på tv:n en stund.
(vi gillar inte vädret idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0