17.33

jag har gått och blivit sjuk, men jag är bättre och jag ska till skolan imorron. men jag känner mej inte så ensam om att vara hemma ett par dagar nu, det verkar som om ganska många har gårr och blivit förkylda. men det brukar väl vara så på hösten?

jag ska diska och sen fortsätta plugga, jag har faktiskt gjort ganska mycket. man får ju ta tillvara på tiden, fast jag skulle kunnat gjort mycket mer. det kan man alltid.

jag kom precis på en sak: jag åker ner till älskade syster i helgen! åker ner fredag eftermiddag/kväll och kommer hem på söndag kväll.
och på fredag släpper kent sitt album! pepp pepp pepp

Kommentarer
Postat av: Emelie

PEPPA! O sen ska vi titta på en Live-spelning på aftonbladets hemsida på lördag morgon kl 10. För en video där Kent spelar då sex av de nya låtarna visas då :D

2009-11-05 @ 07:36:21
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0