17.46

jag har blivit övertygad om att Jönköping kanske inte är så dumt ändå. jag planerar inte diretkt att jag ska flytta hit - gbg lockar mer - men att vara en vecka eller två i denna stad under sommaren låter inte så fel. (ni får se lite bilder när jag kommer hem) jag kan tänka mej att det är ännu vackrare under sommaren, eller tidig höst när löven ändrar färg.

idag har jag och syster gått runt i stan, shoppat lite secondhand och kollat på dolce and gabbana kläder, men det var inte riktigt våran prisklass. vi har även fikat på ett mysigt kafé, gamla möbler och stora kanelbullar - vad mer kan man begära? jag åt kanske lite för mycket, men det var gott och jag fick en härlig sockerkick. det är det livet går ut på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0