18.56

vilken dag! jag har gjort hur mycket som helst, och jag har lyckats hålla mej på bra humör hela dagen också. det tycker jag är ganska bra jobbat.

okej, vi börjar med biologi som var första lektionen idag. vi hade våran redovisning och det gick väl helt okej, inte super bra, inte dåligt. efter det var det fysikprov, som gick hur dåligt som helst. ja skojjar inte. men jag kan ju inte ändra på det nu iallafall, så jag släpper det.
lunch, och sen engelska - vikarie. vi hade två läxor, vi blev förhörda och sen fick vi gå vidare till svenskan som var sista lektionen. våran grupp hade redovisning, som gick bra, och till sist fick vi tillbaka ett prov som vi gjorde för hur länge sen som helst. men bättre sent än aldrig.
i vilket fall som helst, gick det sjukt bra! och jag som inte har svenska som bästa ämne precis! lycka lycka lycka!

nu ska jag kolla på grey´s som jag spelade in igår, sen ska jag plugga samhällskunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0