20.39

idag är det sista dagen på lovet och jag har lite små-ångest inför att skolan drar igång igen. eller så hemskt blir det säkert inte, det är ju inte allt för många veckor kvar till jullovet.
och som vanligt har jag inte gjort allt som jag skulle ha gjort idag, men jag har faktiskt gjort någonting (nästan) hela dagen. först var det förmiddagsmöte, sen åkte vi ut till IKEA för att kolla på kök. det tog några timmar mer än vad jag hade räknat med, men det gick ganska bra. jag och mamma köpte glass, kanske lite fel årstid (vi fick ett par konstiga blickar när vi gick utomhus utan jacka och åt glass, haha) men vad gör det? det är ju lika gott iallafall.
och så har jag städat också, men inget plugg. jag skjuter på det så länge som möjligt. yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0