14.20

okej, nu va det några dagar sen jag skrev och jag vet inte riktigt vad jag har för ursäkt. har väl bara inte haft lust att skriva, eller nått.
dagarna har gått fort, jag kan inte förstå att halva terminen har gått. 1/4 av ettan har gått. det känns konstigt, jag känner inte att jag har kommit igång med varken plugg eller träning. och halva terminen har gått. det är nästan som med sommaren, jag fick inga sommar-känslor fören den nästan var slut. så jag kanske ligger lite efter nu. för mej är det fortfarande sommar.

så i måndags bokade syster kentbiljetter och jag har tjatat om det hela veckan, stackars emelie som fått stå ut med det varje dag. men jag är så sjukt pepp. och kvällen kommer nog också bli bra, pepp på den också. haha. jag är pepp på allt, nästan. jag måste plugga och städa idag, för imorron åker vi net till småland över dagen.
iaf, ikväll är det fadderfest och alternativ. och jag ska på båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0