21.40

riktigt seg dag. har varit bakis, fast på socker. hahah, nästan serisöt. men jag börjar piggna till nu, men kanske lite fel tid för det.
iallafall har jag inte gjort mycket idag, har tittat på film och lagat mat. det är en bra sammanfattning av min dag. jag skulle ha städat också, men så blev det inte. (jag skjuter upp det tills imorron) det skulle tydligen bli skapligt väder imorron, så då kanske det blir en sväng med kameran. det var väldigt länge sen nu, men jag har inte känt att jag vill fota. jag ser bara alla fel. jag vill ha en bättre kamera, men som vanligt får jag skylla mej själv eftersom jag gör av med alla pengar utan att tänka så långt.

eftersom jag börjar bli pigg nu tror jag att jag ska sätta på en film. men jag gillar inte att jag kommer få sitta uppe själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0