15.59

kvällen igår var roligt, som alltid. fick springa till bussen. hade 10 minuter på mej att fixa håret, äta och plocka ihop saker som jag skulle ha med mej. men det gick ju. satte på nudlar och sprang runt och fixade medans dom kokade, sen åt jag - fort och sprang till bussen. jag fick vänta i några minuter innan den kom. haha.
sen blev jag fastklämd i bussdörren när jag skulle gå på. och det var inte bara foten eller väskan, hela jag satt fast. och självklart fungerade inte mitt busskort, för att klockan var en minut för mycket (det slutar funka vid 7). men jag kom ju in till stan och hade an rolig kväll ändå.

idag vaknade jag halv ett, riktigt skönt att få sova ut ordentligt. jag har inte gjort någonting än, men jag ska upp och plugga nu. sen ska jag göra mej iordning innan det bär av till tallboda och kladdkaka. och ikväll är det underground. peppa.


bild: syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0