förändring

jag var riktigt duktig igår! jag gjorde nästan allt som jag skrev att jag skulle göra, det är bara stolarna som är kvar och det kommer ta ett tag innan jag målar dom.

något annat som är värt att nämnas är att jag bokade biljett till frizon igår, det gillas starkt. och bussbiljett ner till jkpg den 30 april får jag ju inte glömma. jag ska ner till syster, vi ska gå på festival och ha grymt roligt! jag längar!

idag har det varit skola, men det gick ganska fort. lektionerna gick bra och jag känner äntligen att jag inte är helt värdelös, jag kanske kan klara av den här ljnen.
efter skolan sprang jag ner till Linnéa som skulle klippa och färga mitt hår, jag skulle äntligen bli av med min underbara utväxt. men så blev det inte riktigt. utväxten är borta och håret är i en annan färg. nämligen brunt/guld/röd/lite blond. en härlig blandning. and i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0