plusgrader

idag var jag uppe tidigt, redan vid halv 10. anledningen var att jag skulle på synundersökning. så nu har jag nya linser och snart nya glas i glasögonen.

jag glömde skriva igår att jag har bokat bussbiljett till bgb och kent den 20 mars! pepp som bara den! och nu är det bara 1 ½ vecka kvar till dom kommer till lkpg!

och något annat som är väldigt bra att det är plusgrader idag, snön smälter och det droppar från taken. lite fågelkvitter har jag hört också.


Solen står högt över taken och vinden har vänt
isen har smält och det luktar som vår [...]

Våren har vaknat, men drivor i vitt
ligger kvar över taken [...]

Jag går mitt i vägen, det luktar som vår
Det droppar av snö ifrån träd och hus


 Varning för ras - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0