bra tidsfördriv

idag fick jag sova länge, jag tror faktiskt det är en av de få gångerna som jag har sovit längre än till 11-12 under sommarlovet. anledningen är att jag låg uppe och läste till 03.30-04.00 någonstans (jag somnade med boken i knät..), bra bok säger jag bara. jag sträckläste i över 6 timmar, och jag har inte kommit halvvägs på långa vägar. lång och sjukt bra bok, jag vet precis vad jag ska göra idag.

mamma och pappa ska ut och segla imorron, jag kan inte säga annat än att jag är lite avundsjuk. det var länge sen jag seglade och det skulle vara riktigt roligt, men att vara hemma själv överväger. 

någon annan som jag också är lite avis på är min syster som ska rida islandshäst idag, jag vet att hon inte har ridit på väldigt mycket längre tid än mej men jag saknar ändå att sitta på hästryggen. så på sätt och vis längtar jag till hösten så jag får åka tillbaka till stallet.


och nu glömde jag ju nästan, min dag i norrköping igår va jätte bra. fina männiksor och fint väder är allt man behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0