eyes wide open

dagarna går och det känns att sommarlovet snart är slut. jag försöker att inte tänka så mycket på det, men det går inte så bra. jag kan inte förstå vart alla veckor har tagit vägen! jag tycker inte att jag har hunnit med hälften av allt som jag ville göra. visst, det är ett par veckor kvar och jag ser fram emot lite häng på bjärka, besök hos syster, liseberg, konsert och frizon. men sen börjar skolan och vardagen med gråa tidiga mornar och jag kan inte påstå att jag längtar det minsta. såklart finns det alltid några positiva saker, träffa klasskompisar, få lite mer runtiner, färgerna, halsdukar och stora koppar te. det blir nog inte allt för hemskt iallafall.

den här dagen har spenderats i farmor och farfars stuga ute på landet, födelsedagsfirande ev en 71 åring stod på schemat. kubb, fotorunda och mycket fika. mumma.

igår hände något helt underbart och obeskrivligt: jag beställde ett nytt objektiv! äntligen! jag hoppas jag hinner få hem det innan frizon, men det är tveksamt så jag försöker att inte låta förhoppningarna bli för stora. men jag kan inte hjälpa det. woopidej!












 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

2010-08-02 @ 09:02:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0