jag blir så sur när filmen tar slut

dagen har varit riktigt bra, det blev en lång härlig morgon utan stress innan jag drog mej in mot stan. där träffade jag nea och vi sprang runt lite överallt och letade present till min mamma som fyller år på lördag. efter ett par timmar var vi klara och satte oss på steves. vi fick prata av oss ordentligt innan filmen, eclipse, var lika bra som förra gången. (och jag vet att det är fjortis-varning att se den två gånger på bio, så jag antar att jag aldrig kom ur den perioden riktigt.) kanske t.o.m bättre, eftersom man lägger märke till fler detaljer. bra skit helt enkelt.
efter en promenad på stan kom tellebo och hämtade upp mej, planen var volleyboll och bad i sturet. men så mycket volleyboll blev det inte, och inte allt för mycket bad heller. men kul hade vi.

dagens: jag blir så sur när filen tar slut för då kan man inte titta längre - Linnea Ahlenius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0