de bästa av vänner

kvällen kunde inte ha blivit mycket bättre! vi spelade volleyboll och kubb, badade i prästgårn, köpte pizza och det bästa av allt var ju när några av killarna hittade min gitarr och satte sig för att spela resten av kvällen. allt blir så mycket bättre och roligare om man inte planerar så mycket, det blir ju aldrig som man hade tänkt sig från början iallafall.

mamma och pappa kommer hem någon gång idag, och jag har lite att städa.. så egentligen är det väl lika bra att sätta igång och få det gjort, men om jag känner mej själv rätt kommer jag sitta här i någon timme till och tycka lite synd om mej själv som måste ta hand om ett stort diskberg och chipssmulor i sofforna.









































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0