skisser för sommaren

fikan med ida var jätte mysig, jag förstår inte att jag är så dålig på att hålla kontakten. det var evigheter sedan vi sågs sist.

ikväll har jag inga planer, jag ska nog bara njuta av min sista kväll innan mamma och pappa kommer hem. (jag fick det bekräftat, dom kommer hem imorron.) så det blir nog popcorn och film, kanske en stund i solen innan den försvinner över taken. 

och jag är allmänt pepp på att kent släpper ett nytt album om en vecka, jag bokade det för flera dagar sedan och nu känns det inte allt för långt borta. det är bara 7 dagar kvar innan det släpps! och sen ska jag och syster på konsert i sommar, en weekend i jkpg och gbg bli det och min 7:de kent-konsert! woooop woooop 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0