i believe i can fly

tiden går fort när man har roligt.
jag tycker det stämmer ganska bra, dagarna går fort, det är mycket plugg men jag är ändå haft tid att göra lite roliga saker. jag har hittat någon slags balans mellan rolig fritid och plugg. jag är riktigt förvånad.

i måndags tillbingade jag hela eftermiddagen hos micaela som jag inte har träffat på evigheter, det blev mycket skratt.
tisdag innebär en lång skoldag och stallet efter det. 
idag blev det shopping på myrorna och fika med Nea på mysigaste caféet i stan: Café Berget.

allting flyter på, livet känns inte så tungt nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cafe Berget - tummen upp!



/ Josef

2010-03-04 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0