ge mig 24 timmar till

nu är den efterlängtade helgen här, och den lär ju gå lika fort som de andra helgerna har gjort det här året. veckorna går också fort och det känns som om det var ett par månader sedan vi började ettan. den långa kalla vintern känns väldigt avlägsen nu när vi har sommarvärme och jag börjar känna mej äldre nu när jag tänker på hur fort allting går. nu har det gått nästan ett år, och vad har jag gjort? visst, det har varit stora förändringar som att börja gymnasiet. men det finns ju så mycket mer, och tiden kommer aldig att räcka till. jag behöver 48 timmar per dygn.

jag tycker det flyter på ganska bra just nu. jag har fyndat lite på stan både idag och igår (klänning, byxdress och skor för 235 kr!), det är bara ett par dagar kvar till min födelsedag, vi har inte allt för mycket i skolan och på torsdag ska jag och mina älskade vänner gå på sex and the city 2! det kan inte bli mycket bättre.

det kommer komma upp bilder från fågelskådningen och helgen i småland när jag har tid, så det kanske tar ett tag. ni får klara er utan bilder helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0