helgens planer

idag är det kristi himmelsfärds dag och jag är ledig i 4 dagar! det gillas skarpt, men det hade ju varit väldigt mycket roligare om vädret hade varit på min sida, just nu regnar det och det ser ut som om det kommer att fortsätta göra det i ett par dagar.

idag ska jag först in till kyrkan och baka kladdkakor. jag hoppas att det blir några som kommer, för det blir ju väldigt mycket roligare då. klockan 5 ska jag dra mej upp till Rebecca där kvällen och natten kommer att spenderas, jag tror det skulle bli taccos och tjejfilmer. perfekt.

imorron ska jag, mor min och far min åka ner till småland. jag har inte varit där nere sedan förra sommaren, så jag är riktigt pepp. (även fast vädret kommer vara skit och jag inte kommer sola eller bada..) vi ska vårstäda i stugan och jag hoppas att jag får träffa mina kusiner. dom är så söta.

nu måste jag börja packa, timmarna kommer gå fort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0